Halálos szertartás - részlet

Részlet a 7. fejezetből:

Megfeszítette az izmait, és már előre örült a várható verekedésnek, majd amikor az alak próbált elosonni mellette, kinyújtotta a karját. Egyik kezével torkon ragadta a behatolót, a másikat pedig ökölbe szorítva a magasba emelte, és már csendben el akarta intézni, amikor rádöbbent, hogy nem egy férfit, hanem egy fiatal fiút fogott.
- Hé, engedj el, te nyomorult. Megöllek.
Roarke ebből tudta, hogy egy igen goromba, beijedt kölyökkel akadt össze. A harc rövid volt és meglehetősen egyoldalú. Roarke-nak csak néhány másodpercébe került, hogy egy fa törzséhez szorítsa.
   - Hogy a fenébe jutottál be? - kérdezte ellentmondást nem tűrően Roarke.
   A fiú lélegzetét alig lehetett hallani, az arca pedig halálosan sápadttá vált. Amikor nyelt egyet, Roarke hallotta az ádámcsutkája kattanását.
   - Maga Roarke - hagyta abba a vergődést, és megpróbált mosolyogni. - Igazán remek a biztonsági rendszere.
   - Én is szeretek erre gondolni - felelt Roarke. Ez nem tolvaj, gondolta magában. Ennek ellenére behatolt. - Hogy jutottál be?
   - Én... - és szemei kerekre tágultak, ahogy elnézett Roarke válla fölött. - Mögötted!
   A fiúnak később el kellett ismernie, hogy Roarke még úgy is kecsesen fordult meg, hogy közben le sem vette a kezét a torkáról.
   - Megfogtam a támadónkat, hadnagy.
   - Látom - eresztette le Eve a fegyverét, és próbálta csillapítani vadul dobogó szívét. - Jézusom, Roarke, hiszen ez csak egy kölyök. Ez... - állt meg, és hunyorogva vizsgálni
kezdte. - Tudom, kicsoda.
   - Akkor talán bemutathatnál bennünket egymásnak.
   - Jamie. Ugye igazam van? Jamie Lingstrom. Alice öccse.
   - Jó a szeme, hadnagy. Nem kérné meg a férjét, hogy ne fojtson meg?
   - Nem hinném - tette vissza a tokba Eve a fegyverét, majd előrelépett. - Mit képzelsz magadról? Magánterületre törsz be az éjszaka kellős közepén. Az Isten szerelmére, hiszen egy rendőr unokája vagy. Javítóban akarod végezni?
   - Pillanatnyilag nem én jelentem magának a legnagyobb gondot, Dallas hadnagy - próbált határozottan felelni, de a hangja remegett. - Egy halott fiú fekszik a fal előtt. Valóban meghalt - erősítette meg, és reszketni kezdett.
   - Megöltél valakit, Jamie? - kérdezte Roarke kedvesen.
   - Dehogyis, ember. Soha nem tennék ilyet. Már akkor is ott volt, amikor bejöttem - nyelt nagyot Jamie, mert szégyellte volna, ha elhányja magát. - Megmutatom.
   Ha ez valami trükk, gondolta Eve, akkor nem túl remek. Nem akart semmi esélyt sem hagyni a kölyöknek.
   - Rendben. Induljunk. És ha megpróbálkozol valamivel, öcsi, akkor kifektetlek.
   - Én azt szeretném tudni, hogy jutott be - pillantott Roarke a főkapu felé. - Hogy volt képes átjönni a biztonsági rendszeren.
   - Bolondulok az elektronikáért. Ez a hobbim. Magának igazán remek a rendszere. A létező legjobb.
   - Eddig én is így gondoltam.
   - Azt hiszem, nem sikerült kiiktatnom az összes riasztót - fordította oldalt a fejét Jamie, és megpróbálkozott egy halovány mosollyal.
   - Bejutottál - ismételte meg Roarke. - Hogyan?
   ...
   - Hát nagyjából erről van szó - bosszankodott Jamie. Biztos elnéztem valamit, talán az egyik tartalék áramkört. A maga védelme szuperjó. Majd szeretném megvizsgálni.
   - Ebben az életben aligha - dünnyögte Roarke, ...
   Amikor odaértek a kapuhoz, saját kezűleg kódolta ki a zárat, miközben éles pillantást vetett Jamie felé, aki a vállán áthajolva próbált leselkedni.
   - Lenyűgöző - jegyezte meg Jamie. - Nem tudom, erre hogy juthattam volna be. Éppen ezért választottam a falat. Még egy létrára is szükségem volt.
   Roarke ezt hallva egyszerűen csak lehunyta a szemét.
   - Egy létrára - mondta, mintha ebben nem lenne semmi különös. - Felmászott egy létrán. Aranyos. És a kamerák?
   - Ó, azokat már az utca túloldaláról megvakítottam. Ennek az egységnek tíz yard a hatótávolsága.
   - Hadnagy - ragadta galléron Jamie-t Roarke. - Meg akarom büntetni.
   - Majd később...


További könyvinformáció...
  
Share:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

„Van egy holttestünk, amely úgy néz ki, mint az egyik nyomozó, egy ház tele hollywoodi hírességekkel, és egy médiagépezet, ami úgy fogja felfalni az egészet, mintha csokoládé lenne.”
#34 Halálos híresség

Hamarosan:

Népszerű bejegyzés

Archívum

Follow on Bloglovin