Roarke

Roarke - Mr. Titokzatos keresztneve eddig ismeretlen. Az ír születésű, viharos gyerekkort megélt tolvaj, aki megszabadult kétes múltjától, magas, szikár, elegáns megjelenés jellemzi. Ma már nagy hatalommal bíró üzletember, aki teljesen támogatja Eve-t. Személyes szaktudásával és hatalmával, a legmodernebb számítógépes trükkökkel segíti Eve és csapata munkáját, mint civil szakértő.

→ 2024.10.06-án született Dublinban, Írországban (a Halálos képmásban lévő információk szerint, mert előtte úgy tudta 2023)
→ kék szemű, fekete hosszú hajú, amit még össze lehet kötni,
→ magassága 6 láb 2 hüvelyk (kb. 190 cm körüli)
→ súlya: 173 font (kb. 78 kg)
→ azonosítási száma 33492-ABR-50
→ lakcíme: Central Park West 222,

A Roarke Industries (alapítva: 2042) elnöke és legfőbb vezetője.
→ központi iroda: Fifth Avenue 500,
→ főbb irodái: New York, Chicago, New Los Angeles, Dublin, London, Bonn, Párizs, Frankfurt, Tokió, Milánó, Sydney. 
→ bolygón kívüli irodák: 45-ös állomás, Bridgestone-kolónia, Vegas II., Free Star One,
→ profil: ingatlankereskedelem, import-export, szállítmányozás, szórakoztatóipar, gyárak, gyógyszerészeti kutatások,
→ becsült vagyon: hárommilliárd-nyolcszázmillió, az egyik leggazdagabb ember a világon.

A következő leírás esetleges spoilert is tartalmazhat:
→ a sorozat elején Roarke a harmincas évei közepén jár,
→ egy régi, közel 200 éves valódi kőből épült 4 emeletes Central Park-i kúriát alakított át high-tech biztonsági extrákkal, ahol jelenleg is él, ami félig erődítmény, félig kastély, magas, terjedelmes, zegzugos, soktornyú épület,
→ saját fegyvergyűjteménye van (lőfegyverek, kardok, tőrök, középkori páncélok, ...), ami 2058-ban illegálisnak számít hacsak valaki engedéllyel nem rendelkezik,
→ magasan képzett az elektronika és más biztonsági zárak terén, kódolások valamint a adatbázisok feltörésében, ide értve az FBI, Interpol és a Nemzetbiztonság rendszereit is,
→ szenvedélyes könyvgyűjtő,
→ Galahad: Eve és Roarke kétszínű szemű macskája (az egyik zöld, a másik arany), rettenetesen el van kényeztetve,
→ szereti a régi filmeket,
→ nagy összeggel támogatta Dr. Louise Dimatto-t a Dochas (Remény) létrehozásában. Ami egy krízisközpont, ahol olyan nőket és gyerekeket kezelnek, akik családon belüli erőszak áldozatai lettek.
→ szülei: Siobhan Brody és Patrick Michael Roarke,
→ Sioban Margaret Mary Brody - születési helye: Tulla, Clare megye, Írország, 2005. szeptember 2. - a Brody családról bővebben a többi szereplők között ...
→ Patrick Roarke felesége Meg Roarke,

- folyamatos feltöltés alatt -
Share:

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyszerű ez az oldal! Gratulálok hozzá!
    Nagyon tetszik Roarke képe. Szeretném megtudni ki ez a pasi! McNab szerintem Legolasz, mit szólsz hozzá.

    VálaszTörlés
  2. Szia :) Köszönöm, próbáltam minden információt összegyűjteni a sorozatról.
    Roarke nálam kinézetre most egyenlő Matt Bomerrel, ő van a képeken is.
    Igazad van! Legolasz találóbb, mert ő olyan vékony és extrém színes ruhákban is el tudnám képzelni :D

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Mióta felfedeztem ezt az oldalt jónéhányszor visszajöttem, és bár a sorozat 80%-át már olvastam (mostanában kezdtem el ismét olvasni a sorozatot)sok mindent tudtam meg a szereplőkről, és a sorozatról. Kerestem Matt Bomerrel(utólag felfedeztem a kép alá is írtad a nevét) filmet is: Lopott idő, Ő az elején az életunt pasi. Nagyon tetszett itt is, bár a képen egyenesen Isteni. Ja és szerintem Peabodynak is nagyon jó képet taltál, Ő ki?

    VálaszTörlés
  4. A Lopott időt már nagyon régóta tervezem megnézni, csak mindig közbejön valami ha filmet szeretnék nézni :(
    Peabody karakterénél Sophia Bush színésznőt tettem be illusztrációnak, ő az itthon is játszott Tuti Gimiben (One Tree Hill) volt benne, bár én csak az első évadban láttam...
    Gyere máskor is :)

    VálaszTörlés

„Van egy holttestünk, amely úgy néz ki, mint az egyik nyomozó, egy ház tele hollywoodi hírességekkel, és egy médiagépezet, ami úgy fogja felfalni az egészet, mintha csokoládé lenne.”
#34 Halálos híresség

Hamarosan:

Népszerű bejegyzés

Archívum

Follow on Bloglovin