Kérdőív 2016 – Halálos sorozat


Meghoztam a Halálos sorozat kérdőívemet! Kicsit csúsztam vele, mivel kétszer kellett nekifutnom, de a lényeg... a lényeg, hogy most itt van! 

Már nagyon régóta kíváncsi vagyok, hogy TI, akik ugyancsak J.D. Robb rajongók vagytok, hogyan viszonyultok a sorozathoz. Kinek ki a nagy kedvence vagy legkedveltebb kötete. Persze sok egyéb más kérdés is került a Kérdőívbe, ami elgondolkodtatott engem az írónővel, a sorozattal kapcsolatosan, vagy csak úgy általánosságban. 
A határidő letelte után pedig összesítem majd, és nyilvánosság elé tárom a statisztikát, mert nagyon érdekes végeredmények születhetnek.
 

Pár fontos info a kitöltéssel kapcsolatosan:
  • az email cím megadása kötelező, erre a nyeremény miatt van szükségem kapcsolatfelvétel céljából;
  • a határidő: 2016. július 10.;
  • a kitöltési idő minimum 10 perc;
  • a kérdések száma kb. 40 darab;
  • nincsenek benne spoiler-ek (legalábbis nem hiszem), így egy-két könyv elolvasásával is be lehet szállni, a végeredménynél pedig elrejtem ha lesz, így mindenki maga dönti el, hogy elolvassa-e;
  • a kitöltők között nyereménykönyv kerül kisorsolására;
  • a kitöltők számától függ a nyereménykönyvek darabszáma: 30 fő alatt egy kötet, felette három (maximum);
  • a nyeremény egy a szerencsés által választott már megjelent J.D. Robb regény (ami elérhető a könyves webshopokban), vagy a következő kötet, ami az idén fog megjelenni;
  • Július 10-e után statisztika készül a válaszokból, ez a blogon és a facebookon lesz közzétéve.

Most ezek jutottak hirtelen eszembe. Egyéb kérdés esetén, kérlek írjatok nekem itt vagy FB-n.
 
Kérdőív:

Share:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

„Van egy holttestünk, amely úgy néz ki, mint az egyik nyomozó, egy ház tele hollywoodi hírességekkel, és egy médiagépezet, ami úgy fogja felfalni az egészet, mintha csokoládé lenne.”
#34 Halálos híresség

Hamarosan:

Népszerű bejegyzés

Archívum

Follow on Bloglovin