Szavazz Grace-re!

Grace Brisbane

Innen ismerheted: Maggie Stiefvater: Mercy Falls farkasai sorozat
Először feltűnt:  Shiver - Borzongás
Természetfeletti státusza: ember 

Mercy Falls, Minnesota különleges hely, itt él Grace Brisbane.
Tizenegy éves korában egy hideg téli napon támadás áldozata lett a házukhoz közeli erdő szélén. Túlélte, ahogyan mondják, ami nem öl meg az megerősít. 
Grace átlagos 17 éves lány, sötétszőke hajú és barna szemű. Egy hétköznapi városból Marcy Fallsból, ahol természetfeletti lények is megfordulnak, és ahogy mint kiderül ő is egy a különlegesek közül. Grace ember, vagy talán mégsem?
- Mit esztek?
- Kölyöknyuszikat - feleltem. Grace szeme összeszűkült, hát rávigyorogtam. - Felnőtt nyuszikat is. Esélyegyenlőségre törekszem a nyuszievésben.
Grace vonzódik az erdőhöz, vonzódik a télhez, a hideghez, valami elemi erő ugyanúgy vonzza a farkasokhoz is. A természet ereje legyőzhetetlen, vagy nem? Szerelmes lesz, és őt is szerelemmel szeretik. Borzongatóan szép szavakkal meséli el nekünk Maggie Sam és Grace nem mindennapi történetét. Grace vonzódik egy gyönyörű sárga szempárhoz. Talán egy fiúhoz. Talán egy farkashoz. Talán mindkettőhöz. 
Két legjobb barátnője Rachel és Olivia, akikkel együtt nőtt fel. Imádja a könyveket és a farkasokat, vagyis csak egyetlen egy bizonyos farkast: Samet, aki félig vérfarkas. A lány végig küzd érte, az emberi mivoltáért.
A természet szeret tréfát űzni. Grace legyőzte a legyőzhetetlennek hitt vadont, ami újra visszaütött, elválasztva mindentől és mindenkitől. Túlélte ezt is, és még erősebbé tette. Az ereje az érzelmeiben rejlik, az akaratában, a szerelmében, a barátságban, később pedig élni akarásában, és szerettei életben tartásában.
Te vagy a második bőröm
nyaraim-teleim-őszöm
Kikelet átkelni érted
s e veszteség csodaszép, érzed?
Grace koraérett, idejében meg kellett tanulnia gondoskodnia magáról és szüleiről. Érdekes ugye? Édesapja és édesanyja nem értik meg. Külön világban élnek, ahol csak azt hiszik ők nevelik lányukat, közben okosabb és felelősségteljesebb, még kettőjüket összevonva is. A családban a lány a felnőtt és a szülők a „gyerekek”. Feleslegesen nehezítik az életét, amikor végre ő is boldog lehetne, de nem adja fel. Tudja, hogy az igaz szerelem mindent legyőz. Maggie Stiefvater megalkotta ezt a karaktert Grace személyében, aki megmutatja nekünk mit érezhet egy ember, hogy megéri küzdeni, hogy nem szabad feladni, hogy érdemes borzongani, hogy érdemes várni, hogy megtudjuk milyen az örökké.
Szerintem magad választod meg, milyen ember akarsz lenni, nem számít, hogy a szüleid milyenek.
Egy vérfarkasokkal teli világban, ahol fontos a hierarchia, ahol küzdeni kell, s állandóan vigyázni, nemcsak a másiktól, hanem az embertől és farkastól, és a természettől is. Ami a legnagyobb ellenséged és egyben legjobb támaszod. Valamint ebben a világban is, ahol a szavazatokért küzdünk, ezért kérünk Téged olvasó, hogy szavazz Grace-re!
Kerestem a szavakat, hogy megmagyarázzam. Nem csak arról szólt az egész, hogy majdnem elvesztettem Samet, és a közelemben akartam tartani. Nem csak a vágyról. Hanem arról, hogy úgy aludtam el, hogy Sam mellkasa a hátamhoz simult, és éreztem, ahogy a szívverése az én szívem ütemére lassult. Arról, hogy felnőttem, és rájöttem, hogy az ölelő karja, az illata, amikor alszik, a szuszogása maga az otthon, és minden, amit csak egy nap végén kívánhatok. Nem ugyanaz volt vele lenni, amikor ébren voltunk. De nem tudtam, hogyan magyarázzam el Rachelnek. Azon gondolkodtam, miért akarom elmondani neki. - Nem tudom, hogy el tudom-e magyarázni. Más érzés aludni, amikor ott van.
- Azt lefogadom - mondta Rachel nagyra nyílt szemmel.
- Rachel - mondtam.
- Bocs, bocs. Próbálok ésszerű lenni, de a legjobb barátnőm épp az imént mondta, hogy minden éjszakát a fiújával tölt, anélkül, hogy a szülei tudnának róla. Szóval visszalopódzik? Elrontottad a Fiút!
- Szerinted rossz, amit csinálok? - kérdeztem, és kicsit megrándult az arcom, mert azt gondoltam, hogy talán tényleg elrontottam Samet.
Rachel gondolkodott.
- Szerintem ez iszonyú romantikus."
A szavazódoboz péntektől lesz elérhető.

A kampánybeszédért köszöntet Kristina!:)))

Share:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

„Van egy holttestünk, amely úgy néz ki, mint az egyik nyomozó, egy ház tele hollywoodi hírességekkel, és egy médiagépezet, ami úgy fogja felfalni az egészet, mintha csokoládé lenne.”
#34 Halálos híresség

Hamarosan:

Népszerű bejegyzés

Archívum

Follow on Bloglovin